BAUCER BUKU 1MALAYSIA..

Salam, masa tengah ambik minggu final pelajar UiTM dikejutkan dengan sinaran cahaya kebaikan dari kerajaan yang berbau pilihanraya.. apapun aku rasa hilang beban. You know that we, law student require a lot of books to excel in our chapter? contohnya Malaysian Legal System sem 2 lepas perlukan 5 buah buku untuk complete sukatan.. each one not less than RM 80 not including AKTA..ada buku tu kecik je tapi harga RM 200… so kalau semua beli ori anggaran RM1K.. just for book.. aku tak perbesarkan masalah ni coz ramai student 99.9% of them including me pakai photostat je.. but somehow aku terdapat hidayah yang copy2 ni tak baik dan tak berkat.. cuba bayangkan kalau bapak aku yang buat buku tu.. terpaksa berjaga malam berbulan2 nak siapkan then ko pegi kedai kat seksyen 2 copy 3buah balik singgah slurpee kat 7ELEVEN… cam tahi kan… so thats y dengan terpancarnya baucar ni maka cerialah muka aku yang selalu gak serius.. Terima Kasih Najib

Leave a comment